31/07/2026

Agrotecnio romandrà tancat al públic de l’1 al 23 d’agost 

La Universitat de Lleida (UdL) i Agrotecnio tancaran les seves instal·lacions al públic de l’1 al 23 d’agost, en el marc del pla d’estalvi energètic i racionalització de recursos impulsat per la UdL durant el període estival.

Durant aquestes setmanes, el centre funcionarà sota serveis mínims. L’accés a les instal·lacions quedarà restringit exclusivament al personal autoritzat, amb l’objectiu de garantir únicament les activitats imprescindibles de recerca i manteniment.

Aquesta mesura permet reduir el consum d’electricitat, telefonia i serveis de neteja, entre altres, en un període de menor activitat.

A partir del 24 d’agost es reprendrà l’horari habitual d’estiu. Amb l’inici del curs acadèmic al setembre, els edificis tornaran a obrir en el seu horari complet.


Subscriu-te al butlletí d’Agrotecnio

No et perdis les darreres notícies sobre la nostra recerca en agroalimentació i continguts exclusius. Fes clic al botó per a registrar-te.
Agrotecnio
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.